Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.9914 lauber

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9914 LAUBER

866.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.9914

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]120
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
Ø koła pasowego [mm]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze zbiornikiem wyrównującym
Typ pompypompa łopatkowa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9914 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3,5-T (B907), SPRINTER 3,5-T (B907, B910), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 3-T (B907) 1.8-3.7 09.03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      006 466 66 01
MERCEDES-BENZ      006 466 66 01 80
MERCEDES-BENZ      04.13.0205-1
MERCEDES-BENZ      646 666 01 80
MERCEDES-BENZ      64666601
MERCEDES-BENZ      9064660201
MERCEDES-BENZ      A 006 466 66 01
MERCEDES-BENZ      A 006 466 66 01 80
MERCEDES-BENZ      A 646 666 01 80
MERCEDES-BENZ      A64666601
MERCEDES-BENZ      A9064660201

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9914 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9914 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.