Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.6129 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.6129 LAUBER

732.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.6129

producent:

LAUBER

Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]1020
Rozstaw srub mocujących310
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej84
Suw [mm]135
Gwint zewn. [mm]M14x1,5
Ograniczenia producentaJTEKT
Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Przestrzegaj danych technicznych
EAN5901321622023
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.6129 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II 0.9-1.6LPG 09.04-

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.6129 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.6129 producenta LAUBER

DACIA

490013367R, 490019371R, 6001547608, 6001549990, 7711497481, 8200720880, 8200720881

numery OEM:
LADA      490019371R
RENAULT      49 00 193 71R
RENAULT      60 01 549 990
RENAULT      77 11 497 481
RENAULT      82 00 720 881
DACIA      49 00 133 67R
DACIA      49 00 193 71R
DACIA      60 01 547 608
DACIA      60 01 549 990
DACIA      77 11 497 481
DACIA      82 00 720 880
DACIA      82 00 720 881
GREAT WALL      RE9050

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.6129 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.