Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Land Rover DISCOVERY V VAN (L462) 3.0 Scv6 4x4 (2016.09-???) 340km » 66.9902 lauber
wybrany samochód: 
Land Rover Discovery V Van (l462) 3.0 Scv6 4x4 (2016.09-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 66.9902 LAUBER

66.9902 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 66.9902
1,284.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.9902

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaZF
Długość całkowita [mm]1070
Kolorszary
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 66.9902 LAUBER

Koszt kaucji: 509.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, bez dodatkowego amortyzatora, wersja na okrągły czujnik) pasuje do: AUDI A4 B6, A6 C5, ALLROAD C5 1.8-4.2 01.97-10.05
numery OEM:
AUDI      4B1422052R
AUDI      4B1422052RX
AUDI      4B1422053
AUDI      4B1422053X
AUDI      4B1422066M
AUDI      4B1422071B
AUDI      4B7422065B
AUDI      4B8422052B
AUDI      4B8422052BX
AUDI      4B8422065B
VOLKSWAGEN      4B1 422 052 R
VOLKSWAGEN      4B1 422 053
VOLKSWAGEN      4B1 422 066 M
VOLKSWAGEN      4B1 422 071 B
VOLKSWAGEN      4B1422052RX
VOLKSWAGEN      4B1422053X
VOLKSWAGEN      4B7 422 065 B
VOLKSWAGEN      4B8 422 052 B
VOLKSWAGEN      4B8 422 052 BX
VOLKSWAGEN      4B8 422 065 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 66.9902 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 66.9902 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.