Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 2.0 Syncro (1990.10-1996.08) 115km » 69.9016 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 (3a2, 35i) 2.0 Syncro (1990.10-1996.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9016 LAUBER

69.9016 Przekładnia kierownicza bez wspomagania LAUBER
Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9016
346.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.9016

producent:

LAUBER

Tryb pracyManualny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]1025
Gwintowana złączkaM12x1.5
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321066612
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9016 LAUBER

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (nowy) pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT DUNA, PENNY/KOMBI, REGATA, RITMO, UNO 0.9-2.0 01.80-06.06
numery OEM:
FIAT      5 996 437
FIAT      5 998 153
FIAT      5996437
FIAT      5998153
FIAT      7 570 919
FIAT      7549967
FIAT      7570919
GREAT WALL      FI4016
zamienniki:
51716
brak
SPIDAN
51856
brak
SPIDAN
14-0490
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9016 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9016 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.