Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lamborghini GALLARDO SPYDER 5.2 (2011.09-???) 551km » 77.0369 lauber
wybrany samochód: 
Lamborghini Gallardo Spyder 5.2 (2011.09-???) 551km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.0369 LAUBER

77.0369 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.0369
Zacisk hamulcowy 77.0369
77.0369
203.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0369

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyGIRLING
Średnica tłoka cylindra [mm]34
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]34

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.0369 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, GTV, SPIDER, FIAT BARCHETTA, COUPE, PUNTO, TEMPRA, TIPO, LANCIA DEDRA, DELTA II 1.4-3.0 01.88-10.05
numery OEM:
ALFA ROMEO      9941667
ALFA ROMEO      9944497
ALFA ROMEO      9950438
FIAT      9945584
LANCIA      9950478
zamienniki:
0 986 47B 077
brak
BOSCH
0 986 471 010
brak
BOSCH
24.3344-1602.7
brak
ATE
1301212376
brak
SBS
F 23 071
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.0369 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.