Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Porsche 356 Cabriolet/Speedster A 1600 (1955-1959) 60km » 77.0424 lauber
wybrany samochód: 
Porsche 356 Cabriolet/speedster A 1600 (1955-1959) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0424 LAUBER

150.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0424

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra48
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321866731
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0424 LAUBER

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD COURIER, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA, MAZDA 121 III 1.0-1.8D 03.89-11.08
numery OEM:
FORD USA      1 007 821
FORD USA      1 121 375
FORD USA      1 121 379
FORD USA      1 138 594
FORD USA      1 138 600
FORD USA      1 478 495
FORD USA      6 176 623
FORD USA      96FB 2L232 AA
FORD USA      96FX 2B302 AA
FORD USA      R96F X2B302 AB
GREAT WALL      FO6057
zamienniki:
SCA6124
brak
SASIC
212547
NK
1301212547
brak
SBS
1301212575
brak
SBS
F 24 052
brak
BREMBO
9008521
brak
REMSA
250.1.10091
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.0424 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu