Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C4 (4A2) 2.8 quattro (1994.06-1997.10) 174km » 77.1101 lauber
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.8 Quattro (1994.06-1997.10) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.1101 LAUBER

77.1101 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.1101
Zacisk hamulcowy 77.1101
77.1101
160.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1101

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyAKEBONO
Średnica tłoka cylindra [mm]35
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]35

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.1101 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MITSUBISHI ECLIPSE II, ECLIPSE III, GALANT VII, GALANT VIII, LANCER VIII 1.8-3.0 11.92-
numery OEM:
MITSUBISHI      MB950196
MITSUBISHI      MR129584
zamienniki:
LC7658
brak
DELPHI
1301213028
brak
SBS
F 54 039
brak
BREMBO
ADC44532N
brak
BLUE PRINT
FCL694478
brak
FERODO
380.4.50054
brak
ZIMMERMANN
87-0337
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.1101 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.