Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia YPSILON (843_) 1.2 (843.AXL1A) (2010.08-2011.12) 69km » 77.1555 lauber
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.2 (843.axl1a) (2010.08-2011.12) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1555 LAUBER

125.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1555

producent:

LAUBER

System hamulcowyBOSCH
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]283
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra54
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321077045
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1555 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C3 I, C4, C4 I, DS3, XSARA, XSARA PICASSO, PEUGEOT 1007, 2008 I, 207 1.4-2.0D 02.98-
numery OEM:
CITROËN      4400 N3
CITROËN      4400 R9
CITROËN      4400 W8
PEUGEOT      16 073 755 80
PEUGEOT      4400 N3
PEUGEOT      4400 R9
PEUGEOT      4400 W8
GREAT WALL      PE6152

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1555 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu