Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.2938 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2938 LAUBER

196.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2938

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka cylindra60
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]60
EAN5901321283927
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2938 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, A7, A8 D3, SEAT EXEO, EXEO ST, IBIZA IV, IBIZA IV SC 0.8-6.0 01.76-05.18

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2938 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2938 producenta LAUBER

AUDI

4F0615123

SEAT

4F0615123

numery OEM:
AUDI      4F0 615 123
SEAT      4F0 615 123
SKODA      4F0 615 123
GREAT WALL      AU6167
zamienniki:
13012147297
brak
SBS
343736
brak
KAWE
38200900
brak
TEXTAR
8AC 355 394-651
brak
HELLA
82-1367
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2938 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.