Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY III Autobus 35 S 14, 50 C 14 (ATPA9FH2) (2004.01-2006.05) 136km » 77.3536 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Autobus 35 S 14, 50 C 14 (atpa9fh2) (2004.01-2006.05) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3536 LAUBER

77.3536 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3536
Zacisk hamulcowy 77.3536
77.3536
223.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3536

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]32
MateriałAluminium
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka cylindra [mm]60
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3536 LAUBER

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), CLS (C218), CLS SHOOTING BRAKE (X218), E (A207), E (C207) 1.8-3.5 01.07-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 421 09 81
MERCEDES-BENZ      2044213581
MERCEDES-BENZ      A 204 421 09 81
MERCEDES-BENZ      A 204 421 35 81
zamienniki:
F 50 308
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3536 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.