Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.0 TDI (2009.04-2011.08) 163km » 77.3850 lauber
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.0 Tdi (2009.04-2011.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3850 LAUBER

144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3850

producent:

LAUBER

System hamulcowyAKEBONO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Średnica tłoka [mm]57
EAN5901321562220
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3850 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHRYSLER SEBRING, CITROEN C4 AIRCROSS, DODGE CALIBER, JEEP COMPASS, PATRIOT, MITSUBISHI ASX, LANCER VIII 1.5-3.0 06.06-
numery OEM:
CHRYSLER      0519 1239 AA
CHRYSLER      519 1239AA
CHRYSLER      K05191239AA
CITROËN      16 074 993 80
DODGE      0519 1239 AA
DODGE      5191239AA
DODGE      K05191239AA
MITSUBISHI      4605A257
MITSUBISHI      4605A475
MITSUBISHI      4605A859
MITSUBISHI      4605A861
PEUGEOT      16 074 993 80
JEEP      0519 1239 AA
JEEP      5191239AA
JEEP      K05191239AA

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.3850 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu