Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ssangyong MUSSO (FJ) 3.2 (1996.06-2004.09) 220km » 77.5264 lauber
wybrany samochód: 
Ssangyong Musso (fj) 3.2 (1996.06-2004.09) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.5264 LAUBER

130.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5264

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyTOKICO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]16
Średnica tłoka [mm]51
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.5264 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DAIHATSU COPEN, CUORE VII, SIRION, SUBARU JUSTY IV 0.7-1.5 09.03-
numery OEM:
DAIHATSU      47720-97209
DAIHATSU      47720-97209-000
DAIHATSU      47720-B1050
DAIHATSU      47720-B1080
DAIHATSU      47720-B1113
DAIHATSU      47750-B1051
DAIHATSU      47750-B2032
zamienniki:
F 78 034
brak
BREMBO
82-2036
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.5264 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu