Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.4 TCe (DZ0F, DZ1V) (2009.04-???) 131km » LCC 7111 lcc
wybrany samochód: 
Renault Megane Iii Coupe (dz0/1_) 1.4 Tce (dz0f, Dz1v) (2009.04-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCA ELEKTRYCZNEGO RENAULT LCC 7111 LCC

LCC 7111 LINKA HAMULCA ELEKTRYCZNEGO RENAULT LCC
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCC 7111

producent:

LCC

Laguna II 04/2004-2007 linka ze śrubą (897)
Długość [mm] : 897
z prawej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 8200704561
Numer dostawcy: LCC 7111

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA ELEKTRYCZNEGO RENAULT LCC 7111 LCC

numery OEM:
RENAULT      8200292295
RENAULT      8200498693
RENAULT      8200704561
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA ELEKTRYCZNEGO RENAULT LCC 7111 LCC w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.