Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C8 Avant (4A5) 45 TDI Mild Hybrid quattro (2018.05-???) 231km » LCC 7116 lcc
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 45 Tdi Mild Hybrid Quattro (2018.05-???) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL ANTARA 06- LEWY TYŁ LCC 7116 LCC

LCC 7116 LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL ANTARA  06- LEWY TYŁ LCC
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCC 7116

producent:

LCC

Antara, Captiva - Lewa 06-
hamulce tarczowe
z tyłu
z lewej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 4804783
Numer dostawcy: LCC 7116

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL ANTARA 06- LEWY TYŁ LCC 7116 LCC

numery OEM:
OPEL      4804783
OPEL      4817774
OPEL      96625953
OPEL      96879436
VAUXHALL      96625953
VAUXHALL      96879436
CHEVROLET      96625953
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL ANTARA 06- LEWY TYŁ LCC 7116 LCC w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.