Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Volkswagen PASSAT B5 (3B2) 2.8 V6 (1997.05-1999.09) 180km » LCC 7117 lcc
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 (3b2) 2.8 V6 (1997.05-1999.09) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL ANTARA 06- PRAWY TYŁ LCC 7117 LCC

LCC 7117 LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL ANTARA  06- PRAWY TYŁ LCC
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCC 7117

producent:

LCC

Antara, Captiva - Prawa 06-
hamulce tarczowe
z tyłu
z prawej
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 4804784
Numer dostawcy: LCC 7117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL ANTARA 06- PRAWY TYŁ LCC 7117 LCC

numery OEM:
OPEL      4804784
OPEL      4817775
OPEL      96625954
OPEL      96879437
VAUXHALL      96625954
VAUXHALL      96879437
CHEVROLET      96625954
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL ANTARA 06- PRAWY TYŁ LCC 7117 LCC w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.