Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Opel ASTRA K (B16) 1.0 Turbo (68) (2018.06-???) 90km » LCC 7120 lcc
wybrany samochód: 
Opel Astra K (b16) 1.0 Turbo (68) (2018.06-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA HAMULCA RĘCZNEGO RENAULT MASTER III 10- LCC 7120 LCC

LCC 7120 LINKA HAMULCA RĘCZNEGO RENAULT MASTER III  10- LCC
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCC 7120

producent:

LCC

Master Movano (1730mm) LP 10 -
z tyłu z lewej
z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] : 1730/1208
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 364006889R
Numer dostawcy: LCC 7120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO RENAULT MASTER III 10- LCC 7120 LCC

numery OEM:
OPEL      44 08 336
OPEL      44 21 932
RENAULT      3640 068 89R
RENAULT      3640 078 08R
VAUXHALL      95508423
VAUXHALL      95510528
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA RĘCZNEGO RENAULT MASTER III 10- LCC 7120 LCC w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.