Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » LCC 9218 lcc

KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW CITROEN PEUGEOT LCC 9218 LCC

LCC 9218 KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW CITROEN PEUGEOT LCC
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCC 9218

producent:

LCC

BMW, Citroen, Peugeot '06-
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 120459
Numer dostawcy: LCC 9218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW CITROEN PEUGEOT LCC 9218 LCC

KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW CITROEN PEUGEOT LCC 9218 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW CITROEN PEUGEOT LCC 9218 producenta LCC

PEUGEOT

120447, 120459

CITROËN

120447, 120459

MINI

11517545958, 11517571012, 11517619020

BMW

11517545958, 11517571012, 11517619020

numery OEM:
BMW      11 51 7 545 958
BMW      11 51 7 571 012
BMW      11 51 7 619 020
BMW      11517545958
BMW      11517571012
BMW      11517619020
CITROËN      1204 47
CITROËN      1204 59
PEUGEOT      1204 47
PEUGEOT      1204 59
MINI      11 51 7 545 958
MINI      11 51 7 571 012
MINI      11 51 7 619 020
MINI      11517545958
MINI      11517571012
MINI      11517619020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW CITROEN PEUGEOT LCC 9218 LCC w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.