Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » LCCF06036 lcc

TERMOSTAT OPEL ASTRA G 1.6 H 1.6 LCCF06036 LCC

LCCF06036 TERMOSTAT OPEL ASTRA G 1.6 H 1.6 LCC
107.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:3 szt.

    Ocena:
numer części:

LCCF06036

producent:

LCC

TERMOSTAT OPEL ASTRA G 1.6 H 1.6
Temperatura otwarcia [°c] : 105
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 24405922
Numer dostawcy: LCCF06036

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT OPEL ASTRA G 1.6 H 1.6 LCCF06036 LCC

TERMOSTAT OPEL ASTRA G 1.6 H 1.6 LCCF06036 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

TATA (TELCO)

INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE TERMOSTAT OPEL ASTRA G 1.6 H 1.6 LCCF06036 producenta LCC

OPEL

01338177, 06338018, 1338177, 6338018

ALFA ROMEO

25192233, 71744389, 71770832

FIAT

25192233, 71744389, 71770832

numery OEM:
ALFA ROMEO      25192233
ALFA ROMEO      71744389
ALFA ROMEO      71770832
FIAT      25192233
FIAT      71744389
FIAT      71770832
LANCIA      25192233
LANCIA      71744389
LANCIA      71770832
OPEL      01338177
OPEL      06338018
OPEL      1338177
OPEL      6338018
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT OPEL ASTRA G 1.6 H 1.6 LCCF06036 LCC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.