Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco S-WAY AT190S40P MY24 (2023-???) 400km » LCCF06039 lcc
wybrany samochód: 
Iveco S-way At190s40p My24 (2023-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT OPEL LCCF06039 LCC

LCCF06039 TERMOSTAT OPEL LCC
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCCF06039

producent:

LCC

ASTRA J GTC 1.4 (08) 2011.10->
Temperatura otwarcia [°c] : 103
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 55579010
Numer dostawcy: LCC F 06 039
Kod GTU: Brak danych

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT OPEL LCCF06039 LCC

numery OEM:
GMC      55565336
GMC      55579010
GMC      55593034
OPEL      01338031
OPEL      01338251
OPEL      01338380
OPEL      025200455
OPEL      1338031
OPEL      1338251
OPEL      1338380
OPEL      25200455
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT OPEL LCCF06039 LCC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.