Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » TR0500A lcc

kostka stacyjki ford TR0500A LCC

TR0500A kostka stacyjki ford LCC
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

TR0500A

producent:

LCC

Indeks: CZE TR0500A
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Jednostka sterująca, układ zapłonowy
Nazwa: KOSTKA STACYJKI FORD
Opis: FIESTA 1.0-1.8 89-, KA 1.0-1.3 96-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1014143
Numer dostawcy: TR 0500 A

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie kostka stacyjki ford TR0500A LCC

numery OEM:
FORD      1014143
FORD      81ABA22600AB
FORD      89FB11572AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie kostka stacyjki ford TR0500A LCC w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.