Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 09.01.80 linex

linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 09.01.80 LINEX

09.01.80 linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot LINEX
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

09.01.80

producent:

LINEX

CITROEN,FIAT,PEUGEOT JUMPER II ,DUCATO ,BOXER LEWY/PRAWY 2002- 955/782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 09.01.80 LINEX

LINKA HAMULCA LINEX 09.01.80 CITROEN JUMPER II 02- 955/782 LEWA/PRAWA
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 09.01.80 LINEX w samochodach:

Opinie Klientów o linka hamulca ręcznego fiat,citroen,peugeot 09.01.80 LINEX:

2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-31
 5/5
Polecam.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.