Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 15.78.03 linex

hamulec ręczny śruba ford 15.78.03 LINEX

15.78.03 hamulec ręczny śruba ford LINEX
121.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

15.78.03

producent:

LINEX

Indeks: LIN 15.78.03
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: HAMULEC RĘCZNY ŚRUBA FORD
Opis: FOCUS C-MAX 2003-2007 (1504)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1424478
Numer dostawcy: 15.78.03
Parametry:hamulce tarczowe Element naprawczy Stosować z : 15.78.02

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie hamulec ręczny śruba ford 15.78.03 LINEX

LINKA HAMULCA LINEX 15.78.03 FORD FOCUS C-MAX 03-07 1504 HAMULEC ELEKTRYCZNY LEWA
numery OEM:
FORD      1424478
FORD      3M51-2B681-BB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie hamulec ręczny śruba ford 15.78.03 LINEX w samochodach:

Opinie Klientów o hamulec ręczny śruba ford 15.78.03 LINEX:

2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-31
 5/5
Polecam.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.