Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32.78.01 linex

LINKA HAMULCA OPEL 32.78.01 LINEX

32.78.01 LINKA HAMULCA OPEL LINEX
184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

32.78.01

producent:

LINEX

HAMULEC ELEKTRYCZNY KOMPLET Astra J 2009- długość 1915/1006-593+735/593
w środku
Długość 1/Długość 2 [mm] : 1915/735
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 13441133
Numer dostawcy: 32.78.01

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA HAMULCA OPEL 32.78.01 LINEX

LINKA HAMULCA LINEX 32.78.01 OPEL ASTRA J 09- 1915/1006-593+735/593 HAMULEC ELEKTRYCZNY KPL
numery OEM:
OPEL      13441133
OPEL      522065
OPEL      522073
OPEL      522089
OPEL      522134
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA HAMULCA OPEL 32.78.01 LINEX w samochodach:

Opinie Klientów o LINKA HAMULCA OPEL 32.78.01 LINEX:

2021-12-31
 5/5
Polecam.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.