Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A5 (F53, F5P) 40 TDI quattro (2016.10-2020.02) 190km » 1038 lpr
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 40 Tdi Quattro (2016.10-2020.02) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1038 LPR

1038 Pompa hamulcowa LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1038, P30094

numer części:

1038

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]28,58
nr EAN8032532031155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1038 LPR

Pompa hamulcowa (28,58mm) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI 2.3D-3.0D 05.99-
numery OEM:
IVECO      500359653
IVECO      504042985
IVECO      504089711

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1038 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.