Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Lancia THEMA (834_) 2850 V6 i.e. (834AD, 834CD, 834BD) (1988.06-1992.05) 147km » 1042 lpr
wybrany samochód: 
Lancia Thema (834_) 2850 V6 I.e. (834ad, 834cd, 834bd) (1988.06-1992.05) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1042 LPR

1042 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1042
Pompa hamulcowa 1042
1042
lpr 1042 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1042 lpr
Pompa hamulcowa 1042 lpr
218.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1042, P30098

numer części:

1042

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]23,81
System hamulcowyATE
nr EAN8032532031193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1042 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.4-2.5 10.03-09.12
numery OEM:
FORD      1223475
FORD      1223483
FORD      1456989
FORD      3M512140AA
FORD      6M512140BA

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1042 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.