Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ldv CONVOY Platforma / podwozie 2.5 TDI (1998.10-2009.04) 101km » 1054 lpr
wybrany samochód: 
Ldv Convoy Platforma / Podwozie 2.5 Tdi (1998.10-2009.04) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1054 LPR

1054 Pompa hamulcowa LPR
196.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1054, P30110

numer części:

1054

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
nr EAN8032532079898

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1054 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A6 C5, ALLROAD C5, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 11.94-08.05
numery OEM:
AUDI      8D2611021A
zamienniki:
M 85 053
brak
BREMBO
4008383
brak
GIRLING
FHM1486
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1054 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.