Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault GRAND SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.6 dCi (JZ00, JZ12) (2011.04-???) 130km » 1176 lpr
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Iii (jz0/1_) 1.6 Dci (jz00, Jz12) (2011.04-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1176 LPR

1176 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1176
Pompa hamulcowa 1176
1176
lpr 1176 Pompa hamulcowa
139.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1176, P30174

numer części:

1176

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]20,64
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532100547
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1176 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: FORD KA 1.3 09.96-11.08
numery OEM:
FORD      1026111
FORD      1028404
FORD      97KB2140AB
zamienniki:
H209076.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1082
brak
FERODO
4005481
brak
GIRLING
822563
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1176 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1176 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.