Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI quattro (2017.01-???) 184km » 1254 lpr
wybrany samochód: 
Audi Tt Roadster (fv9, Fvr) 2.0 Tdi Quattro (2017.01-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1254 LPR

1254 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1254
Pompa hamulcowa 1254
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1254, P06644

numer części:

1254

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532021491

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1254 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: CITROEN ZX, ZX/HATCHBACK, PEUGEOT 405 I, 405 II, 405 II/KOMBI 1.1-2.0 01.87-02.98
numery OEM:
CITROËN      95075932
CITROËN      96075932
PEUGEOT      460198
zamienniki:
0 204 123 142
brak
BOSCH
H22974.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 014
brak
BREMBO
FHM626
brak
FERODO
4006182
brak
GIRLING
821935
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1254 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.