Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Pontiac FIREBIRD kabriolet (FS67) 3.8 (1994.10-1997.12) 203km » 1268 lpr
wybrany samochód: 
Pontiac Firebird Kabriolet (fs67) 3.8 (1994.10-1997.12) 203km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1268 LPR

1268 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1268
Pompa hamulcowa 1268
1268
lpr 1268 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1268 lpr
Pompa hamulcowa 1268 lpr
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1268, P30010

numer części:

1268

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBendix
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
nr EAN8032532066706

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1268 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS 1.0-2.0 08.97-
numery OEM:
NISSAN      4601000QAL
RENAULT      7701205407

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1268 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.