Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 1.9 TTiD (2007.12-2015.02) 130km » 1368 lpr
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kabriolet (ys3f) 1.9 Ttid (2007.12-2015.02) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1368 LPR

1368 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1368
Pompa hamulcowa 1368
170.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1368, P30243

numer części:

1368

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532106716

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1368 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      4601N6
FIAT      9949592
PEUGEOT      4601N6

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1368 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.