Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.0 TSI (2015.05-2016.12) 95km » 1370 lpr
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv Sc (6j1, 6p5) 1.0 Tsi (2015.05-2016.12) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1370 LPR

1370 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1370
Pompa hamulcowa 1370
1370
lpr 1370 Pompa hamulcowa
240.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1370, P30245

numer części:

1370

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
otwór Ø [mm]22,225
System hamulcowyATE
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532106730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1370 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, TOLEDO I, VW GOLF III, POLO, POLO III CLASSIC, POLO/KOMBI, VENTO 1.0-Electric 05.91-12.02
numery OEM:
SEAT      6K1614101C
VOLKSWAGEN      1H1698019B
VOLKSWAGEN      6K1614101C
zamienniki:
H229008.3.1
brak
FTE automotive GmbH
M 85 050
brak
BREMBO
4006956
brak
GIRLING
824773
brak
NK
FHM1468
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1370 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.