Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 dCi (JK03, JK04, JK1C, JK1G, JK1J, JK1K) (2006.01-???) 173km » 1370 lpr
wybrany samochód: 
Renault Espace Iv (jk0/1_) 2.0 Dci (jk03, Jk04, Jk1c, Jk1g, Jk1j, Jk1k) (2006.01-???) 173km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1370 LPR

1370 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1370
Pompa hamulcowa 1370
1370
lpr 1370 Pompa hamulcowa
239.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1370, P30245

numer części:

1370

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
otwór Ø [mm]22,225
System hamulcowyATE
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532106730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1370 LPR

Pompa hamulcowa (22,22mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, TOLEDO I, VW GOLF III, POLO, POLO III CLASSIC, POLO/KOMBI, VENTO 1.0-Electric 05.91-12.02
numery OEM:
SEAT      6K1614101C
VOLKSWAGEN      1H1698019B
VOLKSWAGEN      6K1614101C
zamienniki:
H229008.3.1
brak
FTE automotive GmbH
M 85 050
brak
BREMBO
4006956
brak
GIRLING
824773
brak
NK
FHM1468
brak
FERODO

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1370 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1370 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.