Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 125 FWD (JV0C, JV0D, JV0H, JV0G, JV0J) (2011.02-???) 125km » 1472 lpr
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Autobus (jv) 2.3 Dci 125 Fwd (jv0c, Jv0d, Jv0h, Jv0g, Jv0j) (2011.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1472 LPR

1472 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1472
Pompa hamulcowa 1472
1472
lpr 1472 Pompa hamulcowa
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1472, P30330

numer części:

1472

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]20,64
nr EAN8032928038829

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1472 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT TRAFIC II 1.9D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      4601000Q0R
NISSAN      4601000QAG
NISSAN      4601000QAH
OPEL      09199231
OPEL      4414014
OPEL      99199230
RENAULT      7701050906
RENAULT      7701050907
RENAULT      7701210056
VAUXHALL      9199230
zamienniki:
H209099.3.1
brak
FTE automotive GmbH
M 56 003
brak
BREMBO
FHM1395
brak
FERODO
4005535
brak
GIRLING
4005577
brak
GIRLING
LM80288
brak
DELPHI

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1472 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.