Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.3 quattro (1994.06-1995.12) 133km » 1545 lpr
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 2.3 Quattro (1994.06-1995.12) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1545 LPR

1545 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1545
Pompa hamulcowa 1545
1545
lpr 1545 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1545 lpr
Pompa hamulcowa 1545 lpr
Pompa hamulcowa 1545 lpr
Pompa hamulcowa 1545 lpr
138.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1545, P08982

numer części:

1545

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532022290

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1545 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.0-2.9 12.85-12.00
numery OEM:
FORD      6754692
FORD      7034902
FORD      92VB2004AA
FORD      92VB2004AB
FORD      94VB2140AB
FORD      94VB2140BB

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1545 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.