Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 4.2 quattro (1998.11-2002.09) 310km » 1569 lpr
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 4.2 Quattro (1998.11-2002.09) 310km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1569 LPR

1569 Pompa hamulcowa LPR
209.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1569, P30375

numer części:

1569

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Specyfikacja+Hall Sensor housing
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]22,2
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032928083157

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1569 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW EOS, GOLF PLUS, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI 1.2-Electric 05.03-08.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1K1614019F

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1569 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.