Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel CORSA B (S93) 1.6 i 16V (F08, F68, M68) (1994.09-2000.09) 106km » 1758 lpr
wybrany samochód: 
Opel Corsa B (s93) 1.6 I 16v (f08, F68, M68) (1994.09-2000.09) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1758 LPR

1758 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1758
Pompa hamulcowa 1758
1758
lpr 1758 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1758, P30073

numer części:

1758

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]20,64
nr EAN8032928102964

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1758 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: DACIA DUSTER, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, LADA LARGUS, RENAULT LOGAN I, LOGAN/STEPWAY II, SANDERO/STEPWAY I 1.0ALK-1.6LPG 08.04-
numery OEM:
RENAULT      6001548945
DACIA      6001547857
DACIA      6001548945
DACIA      6001551028
DACIA      6001551030

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1758 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.