Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mazda 626 IV Hatchback (GE) 1.8 (GE8P) (1991.08-1997.04) 105km » 1765 lpr
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iv Hatchback (ge) 1.8 (ge8p) (1991.08-1997.04) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1765 LPR

1765 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1765
Pompa hamulcowa 1765
1765
lpr 1765 Pompa hamulcowa
244.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1765, P30475

numer części:

1765

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032928103961

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1765 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: RENAULT AVANTIME, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SCENIC I 1.4-3.0 04.98-09.03
numery OEM:
RENAULT      6025371613
RENAULT      7701206922

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1765 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.