Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Peugeot DJANGO Django 125 Dark ABS (M2) (2020-2023) 11km » 1832 lpr
wybrany samochód: 
Peugeot Django Django 125 Dark Abs (m2) (2020-2023) 11km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1832 LPR

1832 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1832
Pompa hamulcowa 1832
1832
lpr 1832 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1832 lpr
Pompa hamulcowa 1832 lpr
Pompa hamulcowa 1832 lpr
Pompa hamulcowa 1832 lpr
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1832, P10688

numer części:

1832

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu15 x 1 (2)
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
MateriałAluminium
System hamulcowyDELCO
Litera rozpoznawczaEA
nr EAN8032532023563

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1832 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: OPEL CORSA A TR, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, VECTRA A 1.0-2.0 09.82-11.95
numery OEM:
OPEL      558100
VAUXHALL      32988009
VAUXHALL      3492361
PONTIAC      3492361
zamienniki:
39-0146
brak
KAGER
H209043.0.2
brak
FTE automotive GmbH
M 59 032
brak
BREMBO
FHM571
brak
FERODO
823631
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1832 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.