Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.3 D Multijet (2010.02-???) 90km » 1875 lpr
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Platforma / Podwozie (263_) 1.3 D Multijet (2010.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1875 LPR

1875 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1875
Pompa hamulcowa 1875

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1875, P02711

numer części:

1875

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
nr EAN8032532023990

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1875 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B4, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B3 1.6-2.8 10.88-08.00
numery OEM:
AUDI      4A0611019
AUDI      4A0611019C
AUDI      4A0611021B
AUDI      4A0611021C
AUDI      8A0611021
AUDI      8A0611021B
zamienniki:
H23959.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 85 010
brak
BREMBO
FHM684
brak
FERODO
4007119
brak
GIRLING
824757
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1875 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.