Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel MOVANO A Platforma / podwozie (X70) 2.5 CDTI (ED, HD, UD0, UD4) (2006.08-???) 146km » 1889 lpr
wybrany samochód: 
Opel Movano A Platforma / Podwozie (x70) 2.5 Cdti (ed, Hd, Ud0, Ud4) (2006.08-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1889 LPR

1889 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1889
Pompa hamulcowa 1889
1889
lpr 1889 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1889, P16752

numer części:

1889

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
nr EAN8032532024133

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1889 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C4, A6 C5, PORSCHE 911, 911 TARGA, BOXSTER, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 11.94-08.05
numery OEM:
AUDI      8D0611021B
PORSCHE      99635591000

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1889 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.