Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mini MINI kabriolet (R57) Cooper D (2009.05-2013.11) 112km » 1906 lpr
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (r57) Cooper D (2009.05-2013.11) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1906 LPR

1906 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1906
Pompa hamulcowa 1906
1906
lpr 1906 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1906 lpr
Pompa hamulcowa 1906 lpr
195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1906, P06642

numer części:

1906

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
System hamulcowyBendix
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532024300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1906 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN C2, C3 I, EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA ZETA, PEUGEOT 406, 806, EXPERT, RENAULT LAGUNA I 1.4-3.0 11.93-08.10
numery OEM:
FIAT      71739999
FIAT      9567205380
FIAT      K9567205380
LANCIA      K9567205380
PEUGEOT      4601E1
PEUGEOT      4601J7

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1906 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.