Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1906 lpr

Pompa hamulcowa 1906 LPR

1906 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1906
Pompa hamulcowa 1906
1906
lpr 1906 Pompa hamulcowa
180.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1906, P06642

numer części:

1906

producent:

LPR

Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
System hamulcowy Bendix
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032532024300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1906 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN C2, C3 I, EVASION, JUMPY I; FIAT SCUDO, ULYSSE; LANCIA ZETA; PEUGEOT 406, 806, EXPERT; RENAULT LAGUNA I 1.4-3.0 11.93-
numery OEM:
FIAT      71739999
FIAT      9567205380
FIAT      K9567205380
LANCIA      K9567205380
PEUGEOT      4601E1
PEUGEOT      4601J7

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1906 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.