Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel VIVARO A Autobus (X83) 2.0 ECOTEC (F7, A07, J7) (2006.08-???) 117km » 1907 lpr
wybrany samochód: 
Opel Vivaro A Autobus (x83) 2.0 Ecotec (f7, A07, J7) (2006.08-???) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1907 LPR

1907 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1907
Pompa hamulcowa 1907
150.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1907, P12190

numer części:

1907

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyATE
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8032532024317

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1907 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SCENIC I 1.4-2.0 03.96-09.03
numery OEM:
RENAULT      7701206229
RENAULT      7701206233
RENAULT      7701206792

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1907 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.