Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C3 II (SC_) 1.2 VTi 82 (2012.06-2016.09) 82km » 1935 lpr
wybrany samochód: 
Citroën C3 Ii (sc_) 1.2 Vti 82 (2012.06-2016.09) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1935 LPR

1935 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1935
Pompa hamulcowa 1935
1935
lpr 1935 Pompa hamulcowa
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1935, P11930

numer części:

1935

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyBendix/Bosch
nr EAN8032532024584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1935 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, PEUGEOT 306, PARTNER 1.1-Electric 05.93-
numery OEM:
CITROËN      4601H9

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1935 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.