Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3289 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3289 LPR

3289 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
273.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3289, M30276

numer części:

3289

producent:

LPR

Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 12 X 9
otwór Ø [mm] 24
Olej Olej mineralny
Wymiar gwintu 13
nr EAN 8032928181211

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3289 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: DS DS 5, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 II, C4, C4 CACTUS, C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II 1.4-2.0DH 11.04-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3289 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3289 producenta LPR

CITROËN

9661718680, 9685583180, 9686732280, 9688476680, 9801117880

PEUGEOT

204185, 204198, 2041A2, 2041A3

numery OEM:
CITROËN      9661718680
CITROËN      9685583180
CITROËN      9686732280
CITROËN      9688476680
CITROËN      9801117880
PEUGEOT      204185
PEUGEOT      204198
PEUGEOT      2041A2
PEUGEOT      2041A3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3289 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.