Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Renault CLIO IV (BH_) 1.2 LPG 16V (2012.11-2015.06) 73km » 3478 lpr
wybrany samochód: 
Renault Clio Iv (bh_) 1.2 Lpg 16v (2012.11-2015.06) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3478 LPR

3478 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3478
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3478
3478
lpr 3478 Wysprzęglik centralny sprzęgła
137.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3478, M08002

numer części:

3478

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]32
Wymiar gwintu13
System hamulcowySACHS
MateriałAluminium
nr EAN8032532028506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3478 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS II, FOCUS I/KOMBI, TOURNEO CONNECT, TRANSIT CONNECT 1.4-2.0 08.98-12.13
numery OEM:
FORD      1075778
FORD      1141581
FORD      1678165
FORD      XS417A564AB
FORD      XS417A564AC
FORD      XS417A564AD

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3478 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.