Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4078 lpr

Cylinderek hamulcowy 4078 LPR

4078 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4078
Cylinderek hamulcowy 4078
4078
lpr 4078 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4078 lpr
Cylinderek hamulcowy 4078 lpr
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4078, C99957

numer części:

4078

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 17,46
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm] 15
System hamulcowy Bosch
nr EAN 8032532083031

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4078 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK 0.9-2.0 02.98-

Cylinderek hamulcowy 4078 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4078 producenta LPR

DACIA

6001549726

RENAULT

7701047838, 8671020577

numery OEM:
RENAULT      7701047838
RENAULT      8671020577
DACIA      6001549726

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4078 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4078 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.