Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Hyundai TUCSON (NX4E, NX4A) 1.6 T-GDi Hybrid HTRAC (2020.11-???) 230km » 4154 lpr
wybrany samochód: 
Hyundai Tucson (nx4e, Nx4a) 1.6 T-gdi Hybrid Htrac (2020.11-???) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4154 LPR

4154 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4154
Cylinderek hamulcowy 4154
4154
lpr 4154 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4154 lpr
Cylinderek hamulcowy 4154 lpr
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4154, C24762

numer części:

4154

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm]35
System hamulcowySANKYO
nr EAN8032532010983

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4154 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: HYUNDAI PONY, MITSUBISHI COLT I, COLT II, COLT III, CORDIA, GALANT V, LANCER F, LANCER III, LANCER IV, LANCER V, SPACE, SPACE RUNNER 1.2-2.0D 06.74-10.03
numery OEM:
MITSUBISHI      MB0583553
MITSUBISHI      MB058553
MITSUBISHI      MB128624
MITSUBISHI      MB190341
MITSUBISHI      MB193411
MITSUBISHI      MT191854
HYUNDAI      5833021300

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4154 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4154 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.