Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Renault 19 II (B/C53_) 1.7 (B/C53B) (1992.04-1995.12) 73km » 4372 lpr
wybrany samochód: 
Renault 19 Ii (b/c53_) 1.7 (b/c53b) (1992.04-1995.12) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4372 LPR

4372 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4372
Cylinderek hamulcowy 4372
4372
lpr 4372 Cylinderek hamulcowy
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4372, C20616

numer części:

4372

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyATE/FTE
otwór Ø [mm]19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm]10,5
Wymiar gwintu10 x 1
nr EAN8032532013113
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4372 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 50, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC 0.8-Electric 08.74-
numery OEM:
AUDI      1H0611053
AUDI      6Q0611053B
AUDI      6QE611053A
SEAT      6Q0611053B
SEAT      6QE611053A
SKODA      1H0611053
SKODA      6Q0611053B
SKODA      6QE611053A
VOLKSWAGEN      1H0611053
VOLKSWAGEN      6Q0611053B
VOLKSWAGEN      6QE611053A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4372 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4372 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.