Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Nissan MICRA II (K11) 1.3 i 16V (HK11) (1992.08-2000.09) 75km » 4374 lpr
wybrany samochód: 
Nissan Micra Ii (k11) 1.3 I 16v (hk11) (1992.08-2000.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4374 LPR

4374 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4374
Cylinderek hamulcowy 4374
4374
lpr 4374 Cylinderek hamulcowy
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4374, C23620

numer części:

4374

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
System hamulcowyFTE
Rozstaw śrub mocujących [mm]10,5
nr EAN8032532013120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4374 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B4 SEAT INCA SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA CUBE, FELICIA I, FELICIA II, OCTAVIA I, OCTAVIA II 1.2-2.5D 08.82-07.19
numery OEM:
AUDI      1J0611053
AUDI      357611053
AUDI      3A0611053
SEAT      1J0611053
SEAT      3A0611053
SEAT      3A0611053B
SKODA      1J0611053
SKODA      3A0611053B
VOLKSWAGEN      1J0611053
VOLKSWAGEN      3A0611053
VOLKSWAGEN      5C0611053A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4374 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4374 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.