Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mercedes-benz CLS (C218) CLS 250 BlueTEC / d 4-matic (218.397) (2014.05-2017.12) 204km » 4532 lpr
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Cls (c218) Cls 250 Bluetec / D 4-matic (218.397) (2014.05-2017.12) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4532 LPR

4532 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4532
Cylinderek hamulcowy 4532
4532
lpr 4532 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4532 lpr
Cylinderek hamulcowy 4532 lpr
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4532, C12319

numer części:

4532

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu3/8 24 UNF
Rozstaw śrub mocujących [mm]25
otwór Ø [mm]23,81
System hamulcowyBendix
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532014592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4532 LPR

Cylinderek hamulcowy przód L pasuje do: RENAULT 4, 4/MINIVAN, 5, 6, RODEO 5 0.8/1.1 10.62-06.90
numery OEM:
RENAULT      0854697600
RENAULT      0870313400
RENAULT      7701001629
RENAULT      7701002994
RENAULT      7701026418
RENAULT      7701349391
RENAULT      7701365143
RENAULT      7701365265
RENAULT      7701365381
RENAULT      7701365389
zamienniki:
39-4553
KAGER
A 12 006
brak
BREMBO
FHW146
brak
FERODO
5007116
brak
GIRLING
803901
brak
NK
04-0032
brak
METELLI CIFAM
04-0080
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4532 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4532 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.