Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Seat TOLEDO I (1L2) 1.9 TDI (1995.08-1999.03) 90km » 4534 lpr
wybrany samochód: 
Seat Toledo I (1l2) 1.9 Tdi (1995.08-1999.03) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4534 LPR

4534 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4534
Cylinderek hamulcowy 4534
4534
lpr 4534 Cylinderek hamulcowy

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4534, C11298

numer części:

4534

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBendix
Rozstaw śrub mocujących [mm]25
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]17,46
nr EAN8032532014615

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4534 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: PEUGEOT 309 I, 309 II, 309/HATCHBACK, RENAULT 11, 9, CLIO II, THALIA I 1.1-1.9D 09.81-
numery OEM:
PEUGEOT      440277
RENAULT      7701017201
RENAULT      7701027201
RENAULT      7701033007
zamienniki:
39-4225
KAGER
FHW015
brak
FERODO
R17020A1
brak
FTE automotive GmbH
5003151
brak
GIRLING
809945
brak
NK
803733
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4534 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4534 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.